Kniha, která mi změnila život aneb Cesta pokojného bojovníka

17.04.2014 18:07

Chtěla bych začít tím, jak jsem k dané knize přišla. Mám kamaráda, který...no řekněme, že se zajímá o filosofii a celkově mě dokáže hodně inspirovat. Jednou mi napsal, že by mi chtěl půjčit právě tuto knihu. Nikdy nepohrdnu, když mi někdo něco doporučí, navíc jsem tušila, že ta kniha by vážně měla být dobrá. Když mi ji předával, sám říkal, že mu změnila život, že hlavní myšlenka je jednoduše opravdu silná. Přesto jsem pro jistotu neočekávala zázraky, abych nebyla zklamaná. Ale nebylo to potřeba.

Dan Millman - Cesta pokojného bojovníka

Nebudu vyzrazovat o čem kniha je - protože byste si ji podle mě prostě měli přečíst a utvořit si vlasntí názor. Tímto bych ji chtěla spíš doporučit, protože člověku, který nění k životu lhostejný, může ukázat cestu, jak být šťastnější, vyrovnanější a jak si uchovat dobrou náladu. Jedná se o co jiného než cestu, kterou když projdete, otevřou se vám zatím neviditelné možnosti.